Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 23, 2013
Image Size
3.3 MB
Resolution
1789×1350
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,120
Favourites
100 (who?)
Comments
32
Downloads
10
×
commission: Curiouser and Curiouser by jasmine-autumn commission: Curiouser and Curiouser by jasmine-autumn
commission for someone on ponybox.com

um, I don't really know what to say except...it's a panda pony. who enjoys bamboo.


thanks stock providers!
~E-stocks [link]
~Colourize-Stock [link]

everything else was painted in by me c:

shoutout to =Deltapotamus, ~Kaydeniro, *sudsers and a few others whose accounts I wasn't smart enough to figure out--thanks for dropping in and offering some awesome critique and suggestions :hug:
Add a Comment:
 
:iconshattered-roses:
Shattered-Roses Featured By Owner Mar 3, 2013  Student Digital Artist
OMG, :wow: I LOOOVEEEEE this :heart:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Mar 3, 2013
awh, thank you!
:hug:
Reply
:iconshattered-roses:
Shattered-Roses Featured By Owner Mar 3, 2013  Student Digital Artist
Your so welcome! :heart:
Reply
:iconbellequine:
bellequine Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is so cute! I love how you did the markings :)
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 26, 2013
thank you!
:hug:
Reply
:icon16jasmine16:
16Jasmine16 Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Such a cool and unique idea, I love it to bits! You executed it very well. :la:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 25, 2013
I can't take credit for the idea (it was the commissioner's), but thanks for the compliment!
:blowkiss:
Reply
:iconmistysensation:
MistySensation Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is ADORABLE! I love it.
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
aww, thank you!
:happybounce:
Reply
:iconsapphire--orchid:
Sapphire--Orchid Featured By Owner Jan 24, 2013
very cute!
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
thank you!
:heart:
Reply
:iconscamtheory:
ScamTheory Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist
:O Its a pandorse!! Sooo adorable!
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
aww, thank you!
:hug:
Reply
:iconmachinegunned:
machinegunned Featured By Owner Jan 24, 2013
It's a ponanda! :love:
Beautiful work. Great job!
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
ooh, like the name!
thanks so much :D
Reply
:iconyewrezz:
Yewrezz Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahww, this is so cute and omg PANDAAA :love:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
:hug:
thank you so much! and yes, haha, tis a rather, erm, unusual horse xD
Reply
:iconyewrezz:
Yewrezz Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha, I love it! :D
Reply
:iconlairelark:
lairelark Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
YOU FINISHED THE PANDA PONY YAY :heart:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 24, 2013
I know, I actually finished something!
:iconcheerplz:
That means your handsome lad is moving up in the queue of manips to do xD
Reply
:iconlairelark:
lairelark Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha yayyyy! :dance:
really though, there's no rush at all. :heart:
Reply
:iconluminaret:
luminaret Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
I remember you forgot the link on jm hehe
Looks great! Panda ponny :heart:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 23, 2013
LOL, yes I did, 'cause I'm skilled like that :iconheaddeskplz:
thanks!
Reply
:iconthe-ripple-effects:
The-Ripple-Effects Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
:stare: :stare: :stare:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 23, 2013
:stinkeye: :stinkeye: :stinkeye:
what was that for, paddeh? hmm?
xD
Reply
:iconthe-ripple-effects:
The-Ripple-Effects Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL hee its like a little buuuug :B
Reply
:iconfawn-freckles:
FAWN-FRECKLES Featured By Owner Jan 23, 2013  Student General Artist
I remember watching this in a join.me! It turned out sooo well, I adore it C:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 23, 2013
thank you so much esky!
:blush:
Reply
:icondeltapotamus:
Deltapotamus Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
He's such a tubby cutie:heart:
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 23, 2013
but isn't he?
:squee:
Reply
:iconemberzini:
Emberzini Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Panda ponyyyyyy
Reply
:iconjasmine-autumn:
jasmine-autumn Featured By Owner Jan 23, 2013
hahaha, yus Cx
Reply
Add a Comment: